jul

tjoo!
Nu är julen över, snabbt gick det i år. Julen firades hemma som vanligt. Önskade mig mest pengar så det blev mest det, och typ en sjukt snygg klocka som jag velat ha länge. Juldan tog jag det mest lugnt på dan sen vid 7-tiden bar det in mot södercentrum för lite fest hos axel. Drog vidare in mot olearys efter det och hade riktigt kul och en massa folk. Efter stängning bar det av mot smedby och sen fick jag skjuts hem vid 4-tiden av en snäll själ så jag slapp cykla. En riktigt lyckad juldag iaf, och kul att träffa massa gamla kompisar som kommer hem över jul!

Skulle upp å jobba vid kl 9 dan efter, men vid 7-tiden efter två timmars sömn vart jag så pigg så jag åkte in till jobbet en timma tidigare. haha störd?
efter det blev det staden med mina två blondiner, köpte en massa fint.

Igår blev det frissan, tog ur mitt löshår och färgade det blondare. Sen åkte jag mot paoryd och hade filmkväll med tina å emil.
Och idag har jag bara jobbat 1-16.30, fick sluta tidigare för det vart typ inget å göra och hade dessutom sjukt ont i huvudet. Red bort till ridhuset med Win när jag kom hem. Riktigt fin vart hon!

Nähe, nu blire väl sängen, imon väntar jobb.

gonatt

(satt å rensade datan häromdan å hittade massa bilder från roliga stunder. Tänkte nämligen jag skulle lägga in nått annat än hästbilder ;))


En rolig kväll på KM för ett bra tag sen


Blondie och jag i Sälen


Blondies 20-årsfest


Myskväll med bödagänget i somras


Mat vi levde på under sommaren. Brända korvar, för gammal creme fraice och ruccola, lagad av mig! ;)



Blondie, martin och jag på sjukan i borgholm i somras. sjuksköterskan hittade oss såhär i väntrummet efter att vi väntat alldeles för länge.. ;p


haha, vårt rum blev nått samlingrum för typ alla att bara storma in i när man skulle gå å lägga sig.. Vi hade det snyggaste och största rummet ;)


Blondies födelsedagsfest igen. vi vid vip-bordet haha ;)


Gymnasiet


jag, Bengtzing och blondie. strand i borgholm


Karaoke på o´lerran ;)


Sälen


fest med o-hamnarna mfl.


En vecka i Stockholms skärgård förrförra året


En kväll på stranden efter jobbet i somras


Hos fisen


Kommentarer
Postat av: emmaa

jävla mes, tro du typ om någon ser ditt ansikte kommer den och våldta dig elr :s , man ser väl inte namnet på ansiktet.....

2010-12-28 @ 22:49:44
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/
Postat av: sara

haha men tönt, jag vet ju la inte om folk vill va med i min blogg helleeeer ;P

2010-12-31 @ 00:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0