ledig

God morgon!
Nyss vart ute å släppt ut hästarna, tänkte gå å lägga mig igen men kom på att jag inte ville sova bort min lediga dag. Vart ett tag sen jag skrev, som vanligt. ;)
Hade iaf en riktigt bra vecka förra veckan.
Onsdags efter jobbet vart jag ute med ida på km å firade hennes syrra som fyllde år. Riktigt kul hade vi. 
Torsdag jobb och sen träning som gick himla bra.
Fredag jobb och sen o´learys på kvällen. Hamnade i smedby när jag skulle skjutsa hem lite kompisar och spelade poker hela natten så hann inte gå å lägga mig haha. Och efter jobbet vart det direkt iväg på personalmiddag så 40 timmar senare kunde jag äntligen få sova. ;)
I söndags var det iväg på träning på kbf. Gick bättre denna gången, och min pålle fick väldigt fina ord av tränaren. kul! :) Efter det julpyntade jag och emma lite i stallet, och tolkade sedan efter lotte.

Nähe, nu ska jag fixa mig lite frukost, och sen ut i snön och rida båda pållarna tänkte jag. Nu har de såsat runt i typ en vecka så idag ska de få gå hårt båda två. Tror det får bli lite bomövningar i ridhuset.

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0