Sthlm

Just ja, kom på att jag var i Sthlm förra helgen också haha. ;)
Åkte dit med ett par kompisar och på fredagen gick vi på Sthlm Horse Show. Var bara där en stund eftersom jag var den enda hästintresserade. Så såg invigningen, stjärnhoppningen och sen en riktig klass.
Efter det stack vi till någon pub innan vi gick hem till hotellet och spelade biljard. Jag och en kompis beställde väckning av personalen klockan 5 på morgonen till de andras hotellrum, haha, gissa om de blev sura när de väcktes nästa morgon? haha.
Lördagen vart vi ute och shoppade. Vi hade bara dagen på oss att gå igenom hela Sthlm så vi delade upp oss tjejer och killar så vi skulle hinna med de ställen vi ville. Avslutade med lite tacobar innan vi begav oss mot hotellet. Gjorde oss iordning och började förfesta, men vi var tydligen lite för högljudda enligt personalen haha. ;) Vid elva tiden kom vår limmo så då stekte vi runt i den i ungefär en timma innan vi var framme vid klubben lobby där vi hade vip-bord, och en bartender som passade upp oss med champagne. Lyx! ;)
Tog tunnelbanan hem senare på natten och slocknade ganska fort. Söndagen åkte vi hem runt 1, hade allsång hela vägen hem i bilen och jag var sedan hemma runt 8.
Det var den resan, riktigt lyckad. :)




 


Kommentarer
Postat av: emmaa

*host han är snällare en din häst iallafall så fort men kommer nära nona så blir hon arg, störd....

2010-12-22 @ 21:22:39
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0