...

tjo!

Kom just hem från första träningen med Cupp. Gick jättebra! Kul att han visade sig från sin bästa sida idag. :) Blev mest dressyr men sen hoppade vi en linje på 4-5 galoppsprång och det funkade bra det med. Så vi skulle bara fortsätta träna på som vanligt. Skulle rida Win efteråt också men fick inte tag på henne i hagen så hon lär väl få stå idag igen.

Är ledig idag, så vid 3-tiden ska jag möta emma vid ridhuset så ska jag hjälpa henne hoppa. Sen ikväll ska jag till djurängen för lite förfest. Får bli lugnt eftersom jag jobbar imon dock.

Jobbar heltid denna vecka så hinner inte med så mkt annat än jobbet och hästarna. Helgen var dock väldigt bra. I fredags var vi hos axel på fest med fia, sara, sverker och david. I lördags hade vi lite fest hos fia i nybro, jag, tina, emil, andreas och emil. Hon lagade 4-rätters och sen åkte vi in till stan och fortsatte på o´learys efter det.

Nu ska jag fixa lite käk och kolla på top model.


hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0