Hästarna

Nuvarande

 Lotte
* 1994
Har haft Lotte sen år 2002, min första ponny som vi fick av min farfar. En korsningsponny från Tyskland. Är mest en skogsmullehäst men har tävlat lite hoppning och dressyr på lokalnivå under åren.

Winona
*2003
Köpte Winona förra våren från ett försäljningsstall i Linköping. Då var hon bara inriden och hade nyss kommit från Holland. Vi har nu tävlat upp till felfri 120 och satsar på fler bra rundor och att förhoppningsvis kunna starta 130 någon gång i framtiden. Riktigt rolig häst, men med extremt humör. ;)

 ”Cuppe”
*2006
Kallas Cuppe och är en 4årig storhäst. Det är min tränares häst som jag nu har hemma och rider igång. Jätterolig att rida och hoppar super.


För några veckor sen. Tänk på att han bara är 4a ;)


Liquid
Min systers häst.


Gamla hästar


Mach
*1994
D-ponnyn vi hade mellan 2004-2009. Supersnäll ponny, vi tävlade ganska mycket och hade placering upp till LA. Sålde honom förra året då han blev skadad och triangelmärktes. Världens bästa ponny som man lärde sig jättemycket på.


 Savannah

*1998
Hade Savannah mellan 2007-2009 och var vår första storhäst. När vi köpte henne var hon mest dressyrhäst men eftersom hon hade fin hoppstam så köpte vi henne i alla fall på chans. Hon funkade dock inte så bra i hoppningen utan ville mest hålla sig till dressyren så hon såldes år 2009.  Har i alla fall fått ett litet föl nu efter Camaro M.


Make My Day
Min systers förra lånehäst som hon hade ett par år. Lämnades tillbaks i somras.
 


Musse
En bekants häst som vi lånade under några månader medan vi letade egen stor häst.



M, S och Z
Tre ponnyer som jag tävlade lite förut. Ej mina.

Jag & S på Ölandshoppet

Jag & M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0