...

tjo!
Vart ett tag sen jag skrev nu, haft fullt upp. Kör en snabb uppdatering av senaste veckan.

Lördag
: Efter jobbet följde jag med elina till ridhuset med win, sen blev det hem till elin på kvällen. Melodifestival, förade lite och sen vidare mot o´learys. Lyckad kväll. Fick skjuts av snälla människor ända till nybro sen så sov hos fia.
Söndag: vaknade hos fia, glodde film å sen drog vi hem till mig och red ut en långrunda.
Måndag: Min födelsedag. Blev jobb till kl 6, sen bara hem å käka kroppkakor och tårta. Sen telefon halva natten med ida, ska upp till henne i växjö nästa gång jag är ledig på en helg, längtar! :P
Tisdag: Jobb hela dan, en kompis kom å hälsade på så han fick hålla mig sällskap under eftermiddagen så tiden gick lite snabbare. Efter jobbet drog jag hem till andreas för en fika.

..Och idag har jag inte gjort så mkt mer än jobbet. Seg dag. Skönt å komma hem å stallet var klart iaf. Vart bara ett par höpåsar att göra. emma och elina hade mockat åt lotte och win, skönt! :) Nu ska jag dega framför tvn hela kvällen.




gonatt


Maskot <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0