onsdag

tjo!
Jobb idag som vanligt. Annars har veterinären vart å tittat på Win idag. Hon har vart lite svullen i benen på sista tiden. Men vetrinären trodde inte det var någon fara, hon tyckte hon såg fin ut så det var ju skönt det. Sadeln klämde på något ställe också men det vart ingen katastrof det heller så kunde rida på som vanligt.

Ska nog bort till ridhuset och hoppa henne lite ikväll. Måste dock vänta ända till halv tio för det är lektioner hela kvällen. :S

Annars i veckan har jag haft lite provridningar på Lotte, bestämt mig för en tjej nu.
Helgen vart bra också. I fredags blev det stor fest i paoryd, med massa o-hamnare. Sen vidare till palace på kvällen. Och sen åkte vi tillbaks till paoryd och fortsatte. I säng vid halv 5 och sen var jag uppe typ piggast av alla kl 8. ;) Tog en timmes promenad å sen vaknade de andra så då blev det guitar hero, singstar och lite sådant fram till kvällen då jag drog hem.

På lördan var jag med några jobbarkompisar, förade lite innan vi drog vidare mot the rock och olerran.
Söndagen åkte jag till öland och köpte mig en bil. En vit liten mazda, trivs mycket bättre med denna än med den förra. :)

Det var den veckan det..
hej

Kommentarer
Postat av: KJL! :D

snygg design =D

2011-04-01 @ 07:39:58
URL: http://kjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0