onsdag

gokväll!

Förra helgen spenderade jag i Ohamn. Jag, tina å emil körde upp på fredagen efter jobbet. På kvällen blev det fest i någon människas lägenhet och senare in mot stan till någon klubb. Riktigt kul iaf. :p

Lördagmorgon vart jag aspigg, till skillnad mot alla andra. ;) Resten av dan spenderades på alla möjliga ställen. På kvällen blev det stor inflyttningsfest, typ 20 pers i en tvåa, så det vart hyffsat fullt. ;) Sen vidare in till stan vid elvatiden.

Söndagen blev det filmtittande och sen drog vi ett gäng till Bigbang å bowlade. Kom på 6:e plats av oss 6, så ja, så bra gick det.. Efter det blev det hem till kalmar igen.

Sen följde en vecka där det inte hände så mkt mer än jobb..

Helgen som var nu spenderade jag hos en kompis i Växjö. Åkte upp efter jobbet i fredags och på kvällen blev det lite käk och sen bio. Köpte biljetterna 5 minuter efter att filmen hade börjat men vi fick komma in iaf. ;) På lördagen blev det shopping innan jag drog hem igen.

I söndags vart det tävling med Winniegris i Tingsryd. Blev en rivning på sista hindret i första klassen. Hon vart lite överpigg så då håller jag gärna in henne för mkt så det blir undertempo istället. Testade ett annat bett i andra klassen men det funkade inte riktigt, kunde inte ta så mkt i henne, så fick en rivning på 5:e hindret så då utgick jag självmant, kände att jag inte fick till nån bra start iaf. Nästa tävling blir nog om typ 2 veckor, regional, så ska träna på att få upp en bättre galopp tills dess. :)

I veckan har annars inte hänt så mkt. Elina red Winny igår så då passade jag på att rida Lotte i ridhuset på kvällen. Red dressyr och Tut var sjukt duktig! :D

Nu blire bigbrother och sen sängen..
Godnatt

Kommentarer
Postat av: emmaa - ryttare&fotograf

sv; visst va den ;)

vi få väl göra det, jag är ledig torsdag fredag denna veckan och sen har jag ju hela helgen du kanske kan då?:)

2011-03-29 @ 07:30:18
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0